Een e-mail handtekening in 6 stappen

In 6 stappen een e-mail handtekening toevoegen in Microsoft Outlook.

Met deze 6 stappen maak jij een professionele e-mail handtekening in Microsoft Outlook. In mijn blog maak gebruik van je e-mail handtekening geef ik een aantal tips over wat er in een e-mailhandtekening niet mag ontbreken.

Benodigde stappen voor een e-mail handtekening:

1. Open in Outlook een nieuw e-mailbericht.

2. Selecteer in het menu “Bericht” de optie Handtekening en klik op Handtekeningen.

E-mailhandtekening aanmaken

3. Onder Selecteer de handtekening als u deze wilt bewerken kiest u Nieuw en typt u in het dialoogvenster nieuwe handtekening een naam voor de handtekening.

E-mail handtekening

4. Kopieer en plak jouw e-mailhandtekening in het vak Handtekening bewerken.

Tip: Het maken van een e-mailhandtekening kun je in Microsoft Word doen. Er zijn in Microsoft word zelfs sjablonen beschikbaar om een e-mailhandtekening te maken.

5. Stel onder “Standaardhandtekening kiezen” de volgende opties in voor uw handtekening:
Kies in de vervolgkeuzelijst e-mailaccount een e-mailaccount dat u aan de handtekening wilt koppelen. U kunt voor elk e-mailaccount een andere handtekening hebben.

Als u wilt dat uw handtekening wordt toegevoegd aan alle nieuwe berichten, selecteert u een van uw handtekeningen in de vervolgkeuzelijst nieuwe berichten. Als u niet automatisch een handtekening wilt toevoegen aan nieuwe berichten, kiest u (geen). U kunt nu geen handtekening toevoegen aan berichten die u beantwoordt of doorstuurt.

Als u wilt dat uw handtekening wordt weergegeven in berichten die u beantwoordt en doorstuurt, selecteert u een van uw handtekeningen in de vervolgkeuzelijst antwoorden en doorgestuurde berichten. Of u kunt de standaardoptie (geen) accepteren.

6. Kies OK om de nieuwe handtekening op te slaan en terug te keren naar uw bericht. Voor alle nieuwe berichten wordt nu de handtekening automatisch toegevoegd.

Ik hoop dat je hiermee aan de slag kan gaan om een e-mailhandtekening te maken.

Mocht je nog vragen hebben over het aanmaken van een e-mail handtekening in outlook neem dan contact met ons op.

Deel dit artikel:
Eef de Held

Ik ben Eef de Held en eigenaar

van InQlude IT

Ben je op zoek naar iemand die met jou meedenkt over je online onderneming en graag met jou de samenwerking aangaat om tot het beste resultaat te komen, dan ben jij aan het juiste adres.

Plaats een reactie

InQlude IT websites

Korianderhof 22

2991 HE Barendrecht

info@inqlude-it.nl

06 10038818

Download hier jouw gratis “Zichtbaar Online Groeiplan”

Laat je e-mailadres achter en ontdek hoe je meer bezoekers naar je website kunt halen en laat je online business groeien.

Voornaam